- feel free to come

Efter träning och plugg i igår fick jag sånt ryck och började spela Sims 2 igen, heeelt galet kul! :P

Idag har dagen gått lika fort som alla andra dar. Började med prov och det gick väl sådär.. Känns som jag fokuserat på fel saker. Sååå.. vad kännetecknar en god pedagog?

Fortsatte med matte och vad ska man säga? Nationella kommer gå käpprakt åt feeeel fel fel fel håll! Rättskunskapen gick fort och det är ganska intressant så väldigt roligt (trots att man dör av hunger på varje fredagslektion!).

Efter skolan drog jag, Ivan och Landin ner till Thimons och mötte Jesper. Drog en niiice fika innan jag och hoe vandrade hemåt. Hoe stationerade sig framför min lappis och jag började lira Sims 2 igen :P Helt plötsligt var klockan typ halv sju så då var vi tvungna att bege oss mot Ica :)

Där träffade vi Limpan och Jörnling, inhandlade 3 påsar chips, 3 läsk, 2 mjölkchoklad och 2 dippar innan vi började uppåtvandringen till Rickard :P Där glodde vi först på Bee movie - typ världens sötaste film! Och vi spolade tillbaka till Björn-scenen x antal ggr och skrattade lika mycket varje gång! :P
Here comes the sun.. lalala

Sin City, Scrubs och 2 and a half man blev det med :D En riktigt nice kväll, tack killar! :D

Sen jag kom hem har det blivit Sims 2 och nu ska jag väl försöka sova. Ska nog ge mig på tävlingscykeln imorgon ^^ LYCKA TILL ÅKESSON!

Ha en bra natt tillsammans (som parlamentetgubben brukar säga)
Puss/Johanna

& när man minst anar det är saknaden där igen.
farfar, kom tillbaka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0