- dina rosenrotknoppar funkar inte

Hej! :)
Gårdagens skola gick fort.. men det är så sjukt mycket att hålla reda på att man får ont i huvudet bara man hör ordet BRINELLGYMNASIET. fyyyy på tvåan!

Efter skolan drog jag hem iaf, packade ner mina träningskläder innan jag tog bussen till Anneberg. Där blev det mat, hockey, talang och lite pussar :)

Och idag sprang jag hem därifrån. Det var sådär förbannat jääävla nice! Wie! :) Äntligen lite nya vägar och det får en att bli på så mkt bättre humör än att springa 15km, samma väg som så många gånger förut. Wie!
Halvvägs kom mami cyklandes också, så hon gjorde mig sällskap sista biten. Vatten behövdes, vädret är ju underbart!

När jag kom hem skulle jag testa att cykla på den cykeln jag ska ta mig runt Vättern på. Och det var ju lite som att lära sig cykla igen... haha! Herregud, tävlingscyklar är inget för mig!

Nu har jag övningskört, ätit och lite sådär, så ska väl hitta ett lakan till kvällen. För det vankas 18års partaj för my lovley Cajs och det är toga som står på inbjudningen, så toga it is! ;D

Puss/Johanna

it's hard, but it's harder to ignore it

Kommentarer
Postat av: Hannaaaaaa

måste du vara så otroligt duktig hela tiden , springa tio mil i veckan - är det hälsosamt? ;) haha

2008-04-20 @ 11:46:52
URL: http://niieminen.blogg.se
Postat av: iváno

jag tror det du menar lovley stavas lovely ;)

2008-04-20 @ 13:21:41
URL: http://ivaano.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0