- det gör resten av festen

Oja, tiden går fort!

FREDAG: Kom hem vid typ kvart i fyra efter betygssamtal i svenska B. Hur kan man gå ifrån att verkligen älska ett ämne till att hata det? För på Norråsa ÄLSKADE jag verkligen svenska, jag längtade till svenskalektionerna med Gerd. Men nu, nu känns det inte längre som svenska liksom.. varför ska vi läsa om renässansen, när vi ska lära oss om hur man skriver och olika former..? Hmm..

Jag åt iaf, sov lite tills mamma kom in och sa att mina glasögon kommit. Så nu är jag alltså glasögonorm for real! Men haha, helt sjukt vad man ser bättre, trodde jag såg bra innan men oj vad fel man kan ha ;D

Efter det blev det backintervallsträning. Sådär lagom jävla bra som alltid! Och efter det trallade jag till Beac för att se två filmer, käka och bara snacka. Inser du hur bra du är, älskling? <3

LÖRDAG: Vaknade av att Albin kom in och hoppade i min säng. GREAT! Var ändå tvungen att gå upp och äta för att sen ge sig ut och springa 15km i det där jävla snöovädret :P. Det var mindre kul..

Efter det och mat åkte jag ut till Anneberg och Joakim :). Där blev det mys, mat hos Stefan&Jessica och lördagen avslutades med att somna i Joakims soffa när Ivan kommit dit för att kolla på film. Åh, vad socialt :P. Haha. Förlåt Ivan, vi tar igen det! :)

SÖNDAG: Vaknade i Joakims famn efter en otroligt mysig natt :). Och kan något gå fel då..? Njae, knappast. Jag älskar dig!

När jag kommit hem därifrån vid tretiden blev det vroooom med bilen innan Becka kom hit. Vi började med NK-arbetet och sen vid sextiden kom Landin in för att hjälpa till. Det är typ hur dåligt som helst, men efter 4h orkade vi verkligen inte lägga ner en enda sekund till på det..

Kvällen avslutades med att läsa klart min bok, det suger, för den var bra. Nu har jag läst alla 5 böcker jag lånade för 3 veckor sen.. så ett besök till bibioteket är nödvändigt!

IDAG: Vad ska man säga? Skola. Engelskan bara försvann liksom.. en bra engelskalektion helt enkelt. På geografin kollade vi på film (och jag somnade inte!!!). Det var lika jävla jobbigt som vanligt, för varje gång vi kollar på film med Affe så handlar det om hur mkt vi förstör miljön. Vadå panik?

& på rättskunskapen skulle vi leta lägenhet och försäkringar till det. Då blev man lagom sugen på att flytta till Sthlm :) Jag hittade en liten lägenhet där för 2895 kronor/månaden. Dusch och bad och kök. GE MIG! :)

Dagen avslutades med naturkunskap, där Sara, Adam och Erika redovisade. Sen kunde ingen annan redovisa :P. Bra där! Vi hade 8 sjuka idag.. jag undrar varför?

Hängde på stan, testade nya löparskor.. oh my! Läskigt, för jag älskar verkligen dom jag har nu :) Men dom börjar bli för slitna liksom.. Fikade lite med Malle också innan jag cyklade hem för att plugga.

Och vad händer? Johanna somnar. Ofc! Men aja, back to plugg nu! Ikväll blir det kick&box, SÅ nice!

Puss/Johanna

Kommentarer
Postat av: karro

Ni tränade inte alls kick n' box, liarmotherfucker! :D hahahah

2008-04-15 @ 15:48:34
URL: http://nordiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0