- det är liksom stopp här

Hej!
Igår var det mycket styrka på kick&boxen vilket man kände när man steg upp imorse :P

Upp och iväg till pedagogiskt ledarskap iaf! Vi snackade om alternativa pedagogiker och det var rätt intressant faktiskt. Och sen var vi på äventyr i killarnas omklädningsrum men jag tror inte vi ska gå in på några detaljer :P

På företagsekonomin jobbade vi med marknadsundersökningen men.. jaa.. det gick väl sådär :P Slutade med att vi letade schteekiga bilder och Kimpan lärde mig hur man hanterar hans mobil, intressant det me!

& på matten gick vi igenom andragradsekvationer. SÅDÄR kul! Snart nationella - good luck!

Lunch (åt världens godaste vegetariska lasagne. eller okej, inte godaste, inget slår min! :D)

Dagen avslutades med Information&layout, har aldrig riktigt fattat syftet med den kursen. Eller jo, vi har ju lärt oss lite affärsbrev och sådär men vi får ju aldrig riktigt lära oss hur en riktigt snygg layout ser ut?

Efter skolan trampade jag och Sara upp till körskolan. Bokade några körlektioner (jag börjar bli vuxen! :D) och pluggade lite på datorn. Det var nihice,

hem och plugga på naturen, yeah right, lyckat åkesson! Naturkunskap är verkligen inte mitt ämne.. oh no!

Ska träna sen och kaaanske plugga lite till så jag iaf sätter ett G på det här provet :P

Puss/Johanna

and there's nothing left for us, what am I supposed to do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0