- det är biologi lite tidigt

Heeej! :)
Igår blev det som sagt 4minuters intervaller, sådär sjukt jobbigt som alltid med intervaller. Och min blåsa på tån gör det inte bättre.. sug.

Dagen började med företagsekonomi (men guud, finns det något som suger, är det prov på morgonen). men jag tror faktiskt det gick ganska bra. Fast man ska aldrig säga så, för när man gör det har det gått helt åt pipsvängen ändå.. :/

På spanskan pratade Samira om Spanien och om alkohol, haha. Spanien är landet för mig helt klart :D
- Svampen, du skulle trivas där!
Oh yes I would!
Hon skakade lite rumpa också och det gjorde bara att jag saknade Mexico, där alla var grymma på det där med höfter :P haha!

Dagen fortsatte med idrott där vi spelade volleyboll. Haha, vårt lag ägde. Som vanligt. Vi körde med skrikstilen, vilket Rosen och Strand hade ett problem med, men heee! (a)

Redovisningen i NK gick bra den me.. våra ljudeffekter gjorde allt! Haha.

Från skolan och upp till frisören där jag nu suttit i 2,5h. Jag är numera på väg att bli blond, får väl se när jag tar nästa steg ;D. Jag vet inte riktigt om jag är nöjd än, men det märker vi.

Ikväll blir det kick&box, antagligen :P haha. Känner för att slå hårt.. jag vill slå ut alla tvivel som gör att jag går runt och är arg hela tiden..

& nyss kom det små killar som skulle sälja majblommor och pappa frågar:
- Jaha, och vad är dom fasta särkostnaderna på det här, pojkar?
Papi är trög och killarna va söta :)

DAGENS PERSON: CHRISTINA ARIN-ÅKESSON (MAMMA)
Ja, idag är det mami som får stå här :). Mest för att jag är så otroligt stolt över henne. Det senaste året har hon klarat det hon våndats med i flera år. Gå ner i vikt. Och det är anledningen till att jag är stolt. Förbannat stolt. 15kg på ett halvår och en gladare mamma.
Mamma finns också alltid där för mig och de senaste åren kan vi prata om så gott som allt. Hon har alltid tröstat mig när jag mest behöver det och hjälpt mig att klara mig igenom dom svåraste tiderna i mitt liv hittills. Visst bråkar vi och visst kan jag tycka att hon är otroligt orättvis ibland. Men hon har tillåtit mig att få uppleva allt som betytt något för mig.
Tack mamma för att du finns. Jag älskar dig.

Well, ha en bra onsdagskväll gott folk och glöm inte att heja på HV!

Puss/Johanna

Maybe tomorrow you'll say that you're mine
You'll realize, I could change
I'm gonna show you I'm in it for life
I'll get you back someday
Maybe tomorrow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0