- bättre be om ursäkt än om tillstånd

Heeej! :)

Milen gick bättre igår än i tisdags, greeheat! :)

Och idag har dagen gått fort, som alla andra dagar :S. Spanska imorse, och den liksom försvann.. jag kommer knappt ihåg vad vi gjorde? Men det var något med monsterpronomen av något slag? :P Haha!

På geografin fick vi 50 minuter på oss att lösa 3 frågor så det var chill! :) Och engelskan gick fort den me. Gjorde klart häftet - GREAT :D

& när jag kom hem fick jag den där konstiga känslan igen... själv liksom? Vad gör man? Ingenting. Jag läste större delen av timmarna mellan ett och fem :P För vid fem kom mami hem och äntligen lite sällskap :D

Vid halv sex-sex åkte jag, papi och Anton ut till Lövhult. Papi hade NOK's träningsfika, Anton körde backhoppning och jag 4 minuters intervaller. Gick väl sådär, är ju så sjukt förkyld så måste ta det lite lugnt..

Nehe, nu ska jag nog läsa lite till, ringa Joakim om ett tag och sen sova :)
Imorgon är det fredag och sen heeeelg :D Underbart! Och jag har redan min helg planerad ;D

Viernes: Skoooola till halv fyra :S, och sen backintervaller - NICE! :). Efter det blire tacos och mys med världens bästa Beac <3
Sabado: 15 kilometer på förmiddagen med papi :) Eller halva med papi iaf, berodde på hur mkt han orkade ;D. Sen Anneberg :D <3
Domingo: Hem från Anneberg, eventuellt backintervaller och sen NK-arbete med Landin och Becka :)

PUSS!/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0