- alltid billigast hos grannen

Heeeeeej! :)
Johan va sjuk även torsdag och fredag vilket var helt galet! Jag och Emil fick ta ALLA hans lektioner och hur det gick i vissa lägen ska vi väl inte nämna :P.

Men jag är säker på att det är högstadielärare jag vill bli. Till 100%. Det verkar otroligt roligt, och efter ett samtal med både Anders och Johan så fattade jag att det är som jag trott. Högstadiet är den tiden då det är lättast att påverka eleverna och göra någon sorts skillnad. Och det tror jag behövs.

Sen finns det ju självklart en del nackdelar också.. Lönen, nedvärderingen och ingen karriär överhuvudtaget. Men jag tror det är värt det. :)

Tack för en great vecka iaf! Jag har lärt mig otroligt mycket! Och tack hoe för att du förgyller varje dag!

Igår styrde vi den lilla Hondan mot Gbg för att kolla in Anna när hon dansade (Familjen Asplind är väldigt nära vänner till la familia :D). Well, det var helt otroligt att se henne bara flyta över golvet och forma kroppen i helt onaturliga ställningar. Men shit vad bra det var! :)

Idag har jag städat Gustavs bil, pengar tack! Och ikväll kommer Joakim. WIIIIE! :) Det är massa massa massa bra! För honom saknar jag JÄMT! :) Ska bli massa mys iaf.

Jahopp, då kanske man ska ta tag i den här dan. Ha det underbart kära vänner! Och tagga sommar, för nu är den på väg! :D

Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0