- alla har vi våra brister

God middag!
Igår bar det av till Cajsa iklädd ett lakan som skulle likna en toga ;D Haha, där vare party till tusen!
Kvällen innehöll snaps, "Kan Cajsa, kan Cajsa, kan Cajsa dricka sprit??!", sång, skrik, galen kille på gräsmattan, telefonsamtal till tusen, Beac, minnen, Alanya-tagg, vänner i överflöd (eller inte så att det var för många liksom.. många vänner helt enkelt!), trägrillning, mat, champagne, Samira-dans och massa massa mer!
Tack för att ni gjorde kvällen så mycket bättre än vad den skulle varit! Ni är bäst, älskade vänner!
& tack Beac, utan dig hade jag inte klarat av att stanna där <3, du är bäst!

Framåt kvällen åkte jag ut till Anneberg. Min busskompis för kvällen blev hoes lillebror Mårten, tack! :)
Väl därute så ja.. vad säger man? Man kan väl säga att det var för fel anledning jag åkte ut och jag har nog aldrig varit så nervös i hela mitt liv.
Jag älskar dig, Joakim. Jag har aldrig varit såhär kär eller såhär lycklig med någon.
Jag är livrädd och förvirrad...

Nu ska vi snart åka ut till stugan iaf och äta. Massa mys! :) Vädret är underbart, sommaren är på väg, jag har världens bästa vänner - varför är jag inte bara förbannat glad?

Puss/Johanna

I'm always walking with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0