twisted tuesday

Ha, en så länge går ju det här med blogg finfint :D

Idag vaknade man vid halv sex för att gå upp och fira pappsen :) Han börjar bli ruskigt gammal! När han väl trippat bort till bussen, så blev det sängen igen. Det är ju som sagt studiedag.

När jag 4 timmar senare vaknade igen satte jag igång med skolarbetet direkt, wiho till mig! Så nu har jag typ bara 20 sidor kvar i svenskaboken.. Så nu måste jag dra igång med företagsekonomin som jag missade i fredags och spanskaboken, halva ska va klar tills torsdag :O oh shit. Och engelskaboken. Wiho!

Iaf, jag har städat mitt rum också, mest skrivbordet för att jag ska få plats med datorn. Mami är inte riktigt glad åt att den ligger i sängen 24 timmar om dygnet :D

Nu blire iaf engelskan tror jag.. eller spanskan. Man kanske ska börja med det som är tråkigast ^^ Måste ju skriva twisted tuesday också. Shiet vilka ideér vår älskade lärare har ^^

Puss&Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0