tors kväll

EY.
Dagen har gått lika fort som skolan typ. Efter att jag gjort svenskan la jag mig i sängen och glodde på TV. Efter 3sekunder hade jag somnat och sov tills mamma kom hem. Esa kom hit och vi sa typ hejdå. London blire för honom imorgon :/ Hoppas du får det hur bra som helst iaf.
 
När han åkt så började Idol - wiha! Och nu Heroes, så jävla bra! Albin är i extas. Ha, han är så konstig när han tycker nåt är bra. Han hyperventilerar och springer runt som en pingvin.

Åh, nu började jag tänka på Mexico. Dom tycker att när vi snackar svenska låter det som Pingu. Haha ^^

Och DHW07.. ojdå. Blire inte vi i år? Jag ska åka. Jag måste åka. Det är en helt annan värld och jag behöver den :)

Efter Heroes blire nog sängen direkt. Känner mig riktigt sjuk faktiskt :/ Förkyld till tusen :( Ne, nu börjar det igen :D

Puss&godnatt fuckers / Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0