tors dag

Eyyy.
Torsdagar går alltid så grymt fort :) På spanskan satt vi och snackade om klassfesten och ja, allt möjligt :) Information&layout, det är ju sådär töntigt lätt och vår lärare är ju dödsskön :)

Lunchen gick också fort.. det blev mest killsnack och smshögläsning. Jävla Emma. Och engelskan skrattade vi bort..
Fillan var lite aggressiv, som vanligt ^^
- Because he's so motherfucking crazy!
Och när vår lärare kom, avslutade hon med;
- Up yours...
Ouh, tack ^^

Nu har jag sett klart filmen iaf. 28 veckor senare, så jävla sjuk! IHA, jag ska aldrig bli en zombie iaf! Nu blire nog lite plugg och lite annat skoj. Igår invigde jag min basker för säsongen btw! ÅH, UNDERBARA BASKER <3. Typ världens bästa! Det är ju för sjuttsingen höst nu :(

Puss&hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0