SÖNDAG!

Ihhh, vad trött jag är! Sov sjukt dåligt och imorse blev mitt rum en bastu, som det alltid blir på förmiddagarna, så kunde inte sova :/ Så vid tiotiden trallade jag upp, drack O'boy och njöt av att vara ensam hemma :D Musiiiiik, massa sådan!

Sen cyklade jag iväg till jobbet, skillad som man är, och när man kom hem var man inte ensam längre :(. it sucks. Iaf, det blev mest städning i mitt kära rum som helt klart behövde det. Sen åkte jag och Albin iväg och hämtade kinamat, så nu är jag sådär äckligt mätt.

Nu ska jag byta om iaf, och sen blire Grease med Flisan! ^^ (förlåt, Fillan, men jag tycker det är sött.) Ikväll? Är sugen på en riktig höstkväll.. d.v.s en filt och en film och tända ljus och varm chokladmjölk :D mwiihaa.
ge mig mer höst!! eller en sommarnatt, dom är inte fel ju :)

föresten, Becka, det är VERKLIGEN på tiden att du kommer hem nu. jag saknar dig!! <3

Naepp, nu äre kaffedrickande hos familjen Åkesson, så ska nog hålla mig borta.
Puss/Johanna



ta mig härifrån,
från skriken i huvudet
Och från drömmarna som aldrig blir verklighet

Ta mig någon annanstans,
för här kan jag inte andas längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0