Släkten är värst..?

Jaop, så har man genomlidit ännu en kväll med släkten. Ha, ne, dom är underbara <3

Anton har och kommer alltid vara trögast dock.. Vi snackar om mitt kusinbarn, Erik och jag frågar Mimmi:
- Känner inte du dig ganska gammal nu? Du är liksom mormor..?
Hon nickar lite och ska börja förklara. Anton vaknar till liv och säger:
- Men Johanna, det är liksom inte så med barnbarn. Jag vill också ha barnbarn nu..
Och Anton har inte ens fyllt 18... jadu, det är ju bra att det finns nån resten kan skratta åt ^^

Bilder finns ofc på bilddagboken, fast dom är nog inte så roliga :D

När klockan blev åtta studsade jag och Anton ner en trappa till familjen Arins bo. Emma kom in och vi tittade på Idol, inte fel inte fel :)

Nu är den stora frågan: Engelskaboken, spanskaboken, Prison Break säsong 3 eller film? VÄLDIGT svårt val ^^ Ha, eller inte.

Vi ses fuckers!
Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0