manic monday

Idag har det varit en sån där konstig dag igen. ^^ Jag bestämde mig för att skaffa blogg, igen. Vilket är lite oväntat, men hey, man måste ju testat på allt. Som det här med en publik blogg också ;P

Så.. dagen har varit helt okej faktiskt. Självklart öser våran älskade engelskalärare massa arbete över oss, men hey, vi är vana nu.. På geografin gjorde vi absolut ingenting. Affe boy skickade iväg mig, Strand, Oskar och Emma till en liten datasal och när vi kom tillbaka var klassrummet tomt och dörren låst ^^ Så det blev till att sitta utanför i en timme och vänta. En grymt nice geografilektion :D

Och när vi satt där kom Chaib förbi, och då slapp vi matten. Så efter att man tvingat i sig lite fisk så åkte jag, Book, Emma och Strand med Oskar hem och såg en film. Typ sämsta någonsin! När man kom hem igen kunde jag inte slita mig ifrån boken "Punkindustriell hårdrockare med attityd". Så läste ut den, mindre än ett dygn sen jag fick den. Ha, ruskigt bra bok!!

Nu ikväll har jag vart hos Esa. Saknat dom där små liven som lever där. ^^

Imorgon äre studiedag, och sagt som det är sant eller vad man nu säger. Morgondagen kommer ägnas åt plugg, så det står härliga till!

Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0