MÅN DAG!

Idag har det gått braaa och fort, like always! På engelskan drog jag igång med min lilla skrivgrej som jag så snällt gav till Emma :D Wiho, för mig! Tack tack tack! På geografin skämde jag ut mig rätt rejält. Iha, stackars Affe, han visste inte vart han skulle ta vägen. Jag, Landin och Malin satt och snackade om vårt numera vanliga samtalsämne och jag säger;
- Varför handlar alltid våra diskussioner om sex?
och en meter ifrån stod Affe och visste inte vart han skulle gå.. Bra där Johanna!

Sen vare matte och livet var rött ^^ Haha, jag fattar inte varför jag blir illröd i ansiktet när jag inte ens skäms, det är nog Chaibs feel! Och då bestämde jag mig, lite impulsivt.

Så jag och Landin åkte ner och köpte färg, hem till mitt badrum och tonade mitt hår - MÖRKT! Oh my, jag är brunett. Ni kan se bilder på bdb, like always ;P Efter den lite chockartade händelsen kom Beac hit och vi såg en mysfilm <3. HÖÖÖST, välkommen!

Nu ska jag dra iväg och träna kick&box med Becka, den andra ^^. Det ska bli nice, har ju inte gjort det på typ 2-3 veckor så nu äre fan dags! Ta ut sina aggressioner på Becka och ja, tänka på nåt annat ett tag, that's just wonderful!

Puss fuckers! / Johanna




Can't you see? I want to run away, fast, and never look back at this dirty town

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0