Lördagsmorgon, oh my.

Fan vad trött jag är! Igår kväll när jag kommit hem från Becka (jag somnade i soffan där, så tänkte att det skulle gå sjukt lätt att somna när jag kom hem.) satte jag mig vid datorn iaf. Jag var riktigt uppskrämd (som jag alltid blir när jag cyklar hem i 5000000km/h och vägrar titta bakåt) och tänkte att om jag satte mig vid datorn skulle jag kunna somna bättre liksom. Men när jag väl gjort det och lagt mig så kunde jag inte somna ändå.

Va på väg ut till hallen för att hämta min deckare som vi läser i skolan. "Den femte kvinnan". Men kom på att den antagligen inte skulle göra mig lugnare och då kom jag på det! En man som ALDRIG sviker är ju Kalle Anka :D Så jag drog fram en tidning jag inte läst än (ligger typ 5 tidningar back, måste sätta igång att läsa nu!!) och iaf, då inleds tidningen med en serie om Svarte Petter, och JA, kalla mig töntig men jag tycker han är läskig!

Så det blev ingen sömn förrän jag hämtade "Den femte kvinnan ändå". Efter några rader där Wallander tänker igenom sitt liv så somnade jag ^^. Haha, nu har ni fått veta om min kväll ;P Intressant, right?

Nu ligger jag i sängen och vill helst somna om men någon hund har skällt sen typ kvart i tio, så kan inte sova :(. Så det blir väl till att gå och hämta lite o'boy och funda på när jag ska färga håret idag ^^

TAGGA KLASSFERRE IKVÄLL ;P
Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0