KICK&BOX!, hell yeah

ÅHH, vad jag älskar det! Att ta ut sig sådär sjukt mycket och bli så jäkla trött! Idag var ett av dom jobbigaste passen ever, helt klart. MEN IHHHH, när man har Becka som pushar på en så går ju allt galant :D Fast börjar bli lite rädd för mig själv.. :P Varje gång jag tar ut mig börjar mina händer skaka som jäkla asplöv.. Och då menar jag inte lite, utan hur mycket som helst liksom! Dom skakar och skakar, sjukt läskigt!

Nu måste jag ha maaat iaf (ouh, ovanligt johanna, sluta vara så jäkla hungrig hela tiden). Och sen blir det nog lite engelskabok. Har inte ens rört mina skolböcker idag, känns lite oroande. Och antagligen kommer det inte bli mkt mer imorgon. 20.00 släpps DHW07 biljetter, tagga åkesson! Linn, sluta vara sån jävla pussy! (ha, jag fick äntligen ett tillfälle att kalla dig det :D)

Jao, well, dags att gå och förbereda sig för helvetestisdagen. Pedagogiskt ledarskap (helt ok, grupparbete med erika och emilie, and yes, we rock!). Geografi (alla älskar affe!). Företagsekonomi (dos lektioner, säger inte det allt) och matte (denna jäkla matte dödar mig. iaf läraren, men hey, vi tycker om alla, right?)

Puss&godnatt fuckers! /Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0