JÖNKÖPING

Iha, igårkväll blev det Idol och Heroes hos Esa. Vi snackade och ja, sånt där :). Hans småsyskon kommer alltid vara dom sötaste barnen i världen :D

Idag hade vi bara en lektion, inställt pedagogiskt ledarskap, företagsekonomi och aktiekunskap. Hade bara svenska och av nån konstig anledning var nästan hela klassen där ^^, haha. Dagens höjdpunkt (for you, fillzor);
Adam Jörnling vänder sig mot Becka;
- Ska du komma på klassfesten imorgon?
Becka:
- Jaa..
Adam:
- Ska du röka på?
Och alla började skratta, som vanligt. Åt allas vår Adam :D. Det är nämligen så att SPB0609 har nu införskaffat sig en klassvattenpipa, miha. Vi är störda, men sen har vi ju roligt också :)

Iaf, sen skyndade jag och Landin ner till stationen för att komma med 11.19 tåget till Jkpg. Det var dags för lite seriös shopping ;P Och det blev det me. 5 tröjor, 1 linne, 1 par byxor, 2 hoodtröjor och lite underkläder och såna dära överlevnadsgrejer. Men det var skoj som fan, och det blir inte svårt att shoppa kläder när man är me Landin ;P.

Sen träffade vi ju Anders också. Han ville godkänna mitt mörka hår, och jag tror han gjorde det ^^ Haha. Alltid lika nice att snacka med honom :)

Nu ikväll blir det Becka och Idol. Och självklart tagga klassfest imorgon. Tror aldrig jag vart så taggad på att festa ;P. Kan bero på att det var ett tag sen ju. Det är svårt att slå festerna i Mexico.. säger som Albin;
"If it's not in Mexico, it's not a party.
If it's not red plastic mugs, it's not a party."
Men med klassen vet man att det alltid blir lyckat ju, för hur skulle det kunna bli misslyckat? ;)

Lite bilder från svenskan snart på bdb föresten, sen dog batterierna. Märkte att jag hade kameran med mig, så va ju bara tvungen liksom.

Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0