jag känner mig väldigt älskad, not

Alltså, idag är det nåt konstigt på g...

Innan, när jag och mami skulle ner och handla hade mami och Gustav en lång diskussion om hur man startar farfars bil. Det slutade med att mamma sa:
- Okej, jag testar det då.
Alltså, det Gustav föreslog. När vi kommer ner i bilen testar mamma starta den en gång och mumlar;
- Det kan han ju drömma om.. att det funkar.
Jag säger lite snällt:
- Försök en gång till.
Då startar bilen och jag börjar lite..
- Mamma, du kan ju försöka mer än en...
- Håll käften.
Sen började hon skratta som bara den. HMM...

Och nu, jag gick in i köket och frågade pappa om han hade tänkt nåt mer på vår fjällvandring som ska bli av nån gång. Då får jag till svar:
- Fan vad jag hatar dig.
Sen börjar han skratta och försöker samtidigt förklara att han inte menade så, utan att han är trött på att jag är en sån planerad människa.

Alltså, jag undrar om mina päron verkligen älskar mig.. ^^ Aja, jag får väl ge igen :D

Det hände en grymt nice grej idag iaf :D Efter att jag och mamma handlat och sätter oss i bilen märker jag att på radion spelas "WORLD HOLD ON" och hur ska man någonsin kunna lyssna till den utan Joses dans? :D Ihhh, jag saknar Mexlandet! Yes I do.

Snart trillar släkten in, så dags att förbereda sig psykiskt.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0