I'm here without you

Kvällen har gått åt till att sätta Mexbilderna i ett album, fan vad många minnen på massa papperslappar. Herregud.. jag saknar det som bara den. Saknar frukostarna, saknar att vi aldrig visste vad dagen skulle bjuda på, saknar att kunna prata svenska och ingen fattar nåt, saknar värmen och solen, saknar familjen som bara den, saknar Ana-Lilia och Jose, saknar till och med Joses danser, saknar alla uteställen, saknar racnheritos och Humbertos energi. jag saknar nästan allt med den resan och jag vill tillbaka. det var nästan tre veckor med ren frihet och jag älskade det!

ne, nu ska jag inte vara sorglig nåt mer. En ganska bra kväll ändå och nu är jag täppt i näsan och vill typ sova. Jag är sjukt trött, fråga mig inte varför..

Helgen har varit bra iaf, det är ju det som är huvudsaken med helger :D att måndagen börjar imorgon vill jag inte ens tänka på. Varför försvinner dom här 2 dagarna så fort? :(

Puss&Godnatt fuckeros!

Kommentarer
Postat av: erik

ren frihet, det alskar du de!

2007-09-24 @ 11:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0