GREASE!

Ännu en dag i skolan ^^ Julio va på spanskan och snackade om Mexico.. och det gör ju inte saknaden efter det landet ännu värre, skönt det. :P Vi spelade ett spel som jag och Albin spelade i Acapulco, ihhh, bara massa saknad <3. Jag saknar nästan allt med det landet, helt underbart! Jag har ju redan sagt att jag ska flytta dit, oh yes, I will!

Sen vare information&layout. Gold Miner finns inte längre :( så jag och Kim fick underhålla oss med fiskspel istället, haha. Jag var typ sämst. Och som jag sagt innan, jag är VERKLIGEN beroende av ladysuckers! Idag blev det två till. Fy fan, Johanna. Sluta ät! Känns som jag äter hela tiden, äre inte mat så äre godis eller ladysuckers. Men ihhh, det är muy bien liksom!

På engelskan vare jag, Adam, Emma och Rickard som skulle snacka bok. Jörnling är nog ett hopplöst fall när det gäller det mesta, men hey! Vi tycker om dig ändå :D

När jag kom hem blev det lite rastlöshet, en snabbis in till Emma och fixa svenskan tills imorgon. Sen orkade jag verkligen inte börja med svenskan så jag satte på Grease. FY FAN VILKEN UNDERBAR FILM :D. Har älskat den sen jag såg den för första gången och då fattade jag inte vad dom sa, kunde inte läsa ^^ IHHHH, jag blir kär i allt som har med 50-talet att göra :D Mihi.

Ne, nu ska jag nog fortsätta i min älskade deckare. Imorgon blir det nog Jkpg, och ikväll träna. WIIIE!

Puss/Johanna

Har inte riktigt vant mig vid mitt hår än :P Ska försöka färga det ikväll igen, så jag inte blir blond ;P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0