fredag

Wah.
Den här dan är grymt seg.. På pedagogiskt ledarskap försökte jag, Emilie och Erika förstå vad trygghet och säkerhet egentligen är. Och det var ju inte det lättaste, men vi kom igång med arbetet iaf, hurra för oss!
Svenskan är ju som den är. Greker räddar varandra och Elisabet är fascinerad av det mesta..

Sen vare kalops, så jag, Sara, Malin och Fillan gick hem till Fillan och lagade mat :D Spaghetti och köttbullar var rena lyxmaten i jämförelse med kalops... Dock kom vi försent till företagsekonomin men jag tror Bosse tycker om oss ändå :D

Och efter den underbara (???!) lektionen vare aktiekunskap. Vilket kan bli ruskigt roligt om jag och Kim sitter och spelar Gold Miner ^^ Kim var en naturbegåvning måste jag säga, haha.

Ikväll blire teater i Jkpg med la familia. Christian the man spelar ju :D

Hare bra fuckers / Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0