dreamhack, crazy!

Oh my, här sitter man ännu en gång för att försöka få tag på biljetter till DH. Denna gång till DHW07, wiho! Och jag fick med Linn, i sista sekund. Jag är nog grymmast i världen, det måste fan va så!

Och jag är sur på mig själv. Här sätter jag mig i sängen för att duktig och bra börja läsa engelskaboken. Efter några sidor somnar jag. När jag vaknar har mamma lagt över en filt och ställt in ett glas vatten (mihi, hon är söt!). Sen somnade jag om och drömde helt konstigt. Vaknade halv åtta, lagom till att ladda upp till biljettbokningen. Men den går ju liiiite segt ^^

Och nu har dom där tjejorna fått för sig att DHW07 blir det sista. Herregud, dom gör mig mörkrädd! Jag vet att jag inte klarar mig utan DH och det har jag fått bevisat för mig själv ett antal gånger. Men nu kom jag och Kullen i underfund med att vi kommer bli 40 innan vi slutar, så det känns tryggt. I'm not alone.

På tal om att inte klara sig utan saker. Jag måste säga; Jag heter Johanna Åkesson och jag är ladysucker missbrukare.
SERIÖST! Jag äter hur många ladysuckers som helst! Jag vågar inte ens ta reda på hur mkt socker det är i EN :P Det är som häromdan när Landin köpte en delliboll, så vänder hon sig mot mig och utbrister förfärat:
- Alltså, det här är min tredje delliboll denna veckan!
Jag kollar ner på min ladysucker och säger glatt;
- Ahvafan, det här är min andra ladysucker idag.
Så nu erkänner jag, I'm addicted. Och jag tror det var Ivan som startade mitt missbruk! SHIET!

...föresten, för er som inte vet. Ladysucker är min och Ivans benämning på dammsugare ^^

Puss&Hej! / Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0