bra jobbat, åkesson

Jesuses, vart tog hela förmiddagen vägen?

Efter att jag städat började jag läsa engelskaboken (tänkte logiskt, Liliann blir pissed om man inte läst, Jenny blir lite sådär halvarg om man inte läst spanskan, så hey, jag kör på det säkra kortet.) Efter exakt 7 sidor så blir jag hungrig. Så då går jag ut i köket där värsta bomben slagit ner. Gustav har lagat mat, GRATTIS!

När jag väl gjort tomatsoppa och makaronies kommer Albin hem, med lagom gott humör.. HMM. Iaf, vi äter en lugn fridfull syskonmiddag alla 3 (Albin säger mest "håll käften" medans jag och Gustav går in i detalj vad som EGENTLIGEN hände i Prison Break).  Sicken mysig familj man har ^^

Och nu försöker jag fixa filmen jag ska se med hjälp av Crick.. HMMM, jag undrar hur det ska gå ^^

Well, downtown med mami!
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0