awesome, like always! :)

Yes, igår nalkades det klassfest hos Rosen. Jag och Becka trallade dit, eller ja, fick skjuts av my lovley brother :). När vi väl va där så började alla forsla in, och ja, det blev väl en repris av förra klassfesten. Klockan åtta och den större delen av klassen var onykter. Men ihhh, ni är grymt bra! Vi invigde vår klassvattenpipa och helt plötsligt hade någon hittat Rickards "Sanning och konsekvens"-kort.

Klassen samlades i vardagsrummet och livet var inte nådigt för vissa ^^. Haha. Det blev det mesta för alla. Tänker inte lämna ut nån, men det blev bananavsugningar, hångel i massor, underklädsvisning och lite annat, hahaa. ÅHHH, SPB0609 - JAG ÄLSKAR ER!! Det som dracks var tequila (ofc ;P), groggar och nån vit grej som smakade glass, wie, det va gott ^^

Sen klämde vi in oss i två taxibussar och åkte ner till Pigalle, med massa sång och massa skrik. Väl där stod ju Emilie i garderoben, som blev besökt ett antal gånger. Annars dansade vi som aldrig förr :D

Efter Pigalle delade jag och Landin en pizza i en busskur, innan vi traskade hemåt. Efter massa strul så hamnade jag, Maggi och Beac hos Ida med massa mackor och mjölk. Helt plötsligt var massa folk där och vid femtiden var jag äntligen i min säng igen!

Tre timmar senare väcks jag av mamma. Huvudet känns tyngre än betong och min mage vill spy upp allt som den innehåller. Haha, mys va? ^^ Well, när jag väl kommit upp på benen, var dom skakiga när jag tog stegen till köket för att inta min frukost; två glas vatten. Och det var ruskigt gott :D S

Sen blev det på med stövlar och regnställ. Ut till Lövhult och hjälpa till med orienteringstävlingen. Gud vilken tur att alla är så snälla;
- Gud vad fräsch du ser ut att va, Johanna...
- HAHAHAHA, dina ögon säger bakis på 5000meters håll!
- Du, ät inte mer. Vi vill inte att du ska spy upp det..
WIIIE, NOK in my heart :)

Aja, nu har jag lärt mig att aldrig lita på någon och att några av dom jag kallar mina vänner, kanske inte ska kallas så längre.. Jag säger som jag sa till Cajsa för ett år sen;
"Det var längesen jag slutade vara stolt över många av mina vänner.."

jag behöver sthlm, jag behöver något annat än det här. för jag är så jävla trött på allt som har med den här stan att göra..

Tack för en great kväll igår iaf, SPB :)
Puss/Johanna

Young girl don?t cry
I?ll be right here when your world starts to fall
Young girl it?s alright
Your tears will dry, you?ll soon be free to fly

When you?re safe inside your room you tend to dream
Of a place where nothing?s harder than it seems
No one ever wants or bothers to explain
Of the heartache life can bring and what it means



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0