and there was love

Ey fuckers!
Grease var riktigt bra :) Haha, gick dit med Fillan (som alltid är den hårda och tuffa^^), det första hon gör är att börja mima med och gunga med i takten. AOUH, det var en syn jag vill bjuda klassen på :D Fillan mimar Grease-sånger, miha.  Ihhhh, du är så himla bra Flisan! <3

I pausen träffade jag Sandy, åhh, jag har saknat dig! MASSOR ju! Upptagna jävel. Varför är alla så upptagna hela tiden? När jag har tid, :(
Iaf, det var nice att snacka och ja ^^ :D

Nu saknar jag Beac hur mycket som helst :( och Becka. Ha, två beckor. Gud vilken nivå min humor ligger på ikväll.. Nu ringde Malin och vi gjorde en redovisning om helgen ^^

Nehe, nu ska jag nog leta fram en film eller svenskaboken :(. Aouh, det blir nog film. :D och lite Rancheritos också kanske.. Fick ett meddelande från Ana-Lilia häromdan. God damn it, I miss you! :(

Puss/Johanna

kan du se mig när jag skriker efter något nytt?

Kommentarer
Postat av: erik

skriker du efter natt nytt?

2007-09-24 @ 11:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0