you gave us of your time

Den här dagen har sprungit förbi, som alla andra. Hunnit med en promenad, snack med esa och sen pizza med honom och mina bröder, stått och snackat med Strand ^^, och jaa. inte så mycket mer :P Tagit en massage i den älskade stolen också ofc :D

Sen fick jag ett litet mysko sms.. "Kolla utanför din dörr..." Så jag kollade och där stod det en påse och en lapp "TILL JOHANNA". Öppnade påsen, däri låg en Jolt och lite godis. Och en lapp där det stod:

"TACK!

Tack för att du bokade biljetterna till DH. Tack för att du övertalade mig att åka dit igen. Tack för att du är bra på många sätt. Tack för våran något nuvarande flyktiga vänskap Pussi.

Hälsningar, Lanque"

Hur sött är inte det liksom? Det gjorde hela min dag vill jag bara påpeka :D Och när jag kom till PUSSI så fattade jag vem det var ifrån, hahaha ^^, Tack Linn, och jag övertalade dig för att jag vet att DH inte blir detsamma utan dig, inte alls lika roligt!

SÅ FÖRBANNAT KALLT!!! Lite mys äre ju egentligen men ahh.. kallt som sören.

Ikväll blire fest iaf :) Det behövs, det behövs! Nu väntar jag på Beac, men alla som känner henne vet att det kan ta sin lilla tid ^^, haha.

Annars äre mest taggning på DH, för det är det jag har att se fram emot just nu. Känns som att alla andra dar bara är något som.. ah.. flyter förbi. Idag när jag va nere på stan fick jag en såndär panikkänsla igen.. jag måste härifrån.

Ja, depp idag men varenda gång jag tänker på Linn-lappen blir jag glad :) Tack igen, Linn! :D
Nu ska jag tända ljusen i mitt rum och vänta lite till på Beac.

tagga ferre! :)
Puss fuckers / Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0