We had just one day to recall

Den här natten gick smärtfri förbi, förutom att dom arbetar ute på gatan typ. Jävla dårar som börjar vid 6 liksom.. Men aja, det är bara att somna om och hoppas på det bästa :D

När vi väl cyklat till skolan (JÄVLAR VAD KALLT DET ÄR! Jag höll på att frysa ihjäl, typ 1 grad varmt. Ihhh, vinterjackan, kom fram!) så hade vi spanska iaf. Där blev det La Catrina. Maha, rätt bra, förutom att man inte förstår så mkt med tanke på att allt är på spanska ^^
Information&layout gick också bra. Jag och läraren är ju värsta bundisar nu ;P. mahaaaa.

På lunchen diskuterade vi hur Ivan äter. Han liksom följer matens väg från tallriken, upp på gaffeln och in i munnen. Ett väldigt fascinerande och intressant ämne att prata om, haha. Sen skulle vi göra engelskan som typ halva klassen glömt.. jag, Becka och Emma bestämmer oss för att gå in i Inas och göra det. När vi kommer dit så sitter Linus, Rickard och Bengan vid ett bord. Emma visar då för hela Inas att SPB0609 verkligen är värda att kallas familjen. hahaha.
- MEN TITTA! DÄR SITTER JU KLASSEN! WOHOOO!
Och efter 5min satt större delen av klassen runt ett litet bord och försökte göra engelskan. Haha, så typiskt oss.

Väl på engelskan blev det mest bara skratt. Liliann hade smågrupper i ett annat rum för att prata om boken. Och just idag var vi i ett klassrum med fönster ner mot Inas. Så mitt och Malins största nöje var att knacka på fönstret och kasta oss nedanför dom, så ingen såg oss. Hahaha. Sen skulle Malin visa hur man rider på stolar, och det gick mindre bra. Oskar var väldigt skillad, men det gick utför där med..

Sen cyklade jag hem i min ensamhet för Landin har lektion på 2,5 h, MAHA. Cyklade till mormor (som är min granne och bor i samma hus som Landin :P) och åt. Albin kom dit. Vi åt soppa (fast jag har väldigt svårt för det där med kokta grönsaker.. iuhk.) och sen pankisar! WIHO! Jag visade mormor en bild på emilia som hon skickade idag på mobilen. Hon blev fascinerad :D

företagsekonomi, here I come!
Puss/Johanna

now all I want is something more, than just a fading memory

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0