the night.

Ouh, dagen har varit seg och nördig. Datorn större delen. Papi försökte dock hjälpa mig med företagsekonomin.. han jämförde med en mjölk.
- Vad händer om mjölken blir sur då?
- Man slänger den?
- Och vad blir det då?
- En förbrukning?
- Ja, och vad är förbrukningen?
- En kostnad?
Ja, jävligt invecklat men jag börjar fatta det här med täckningsbidrag nu, hurra för mig och hurra för att pappa är civilekonom! :D

Annars hare inte hänt så mkt mer.. Jag, Gustav, Albin och papi tittade på Simpsons tillsammans (inte varje dag det händer). Pappa skrattade vid helt fel tillfällen, men vi tycker om honom ändå :). Mami är orolig för operationen imorgon och sitter nu och festar med godis. Haha ^^

Tog en massage i massagestolen också. Det var mer än välbehövt... axlarna har börjat göra ont igen.. Det har dom inte gjort sen DHS07 när crick masserade, maha :D & jag typ somnade ^^. Sen gjorde dom lite ont när jag började med jordgubbarna. Vetifan vad det är :/ Fick ju en massage i födelsedagspresent som snart ska utnyttjas!

Well, satt och läste massa gamla SD-inlägg innan.. Så hade jag skrivit på DHW06;

- Dom tömmer scenen nu.
- Okej? På?
- Sig själv tror jag?
- Va?
- Ja, han sa "Nu tömmer vi lagret på scenen" och då tänkte jag "jahaja," så jag gick dit och tömde mig.

Per i ett nötskal. Så skickar jag det till Cajsa, och frågar vem hon trodde det var.. efter ett fel svar skämdes hon nog lite och skickade förklaringen;

"Först fattade jag inte att det faktiskt var nån som hade sagt det du skrev. Trodde jag läste en rolig historia. Vilket bara stärker viljen sjuk och rolig person Per är."

WORD! maha, jag älskar den humorn ^^ Haha. eller ja, lite mindre sjuk kanske..

Nehepp, ska börja läsa i min bok igen som jag började med på väg och från sthlm. Chick-lit så det står härliga till ;P Nästan pinsamt.
Puss fuckers!/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0