Spb0609 <3

Helt seriöst, nu är jag sådär klasskär igen, men när jag va ute och sprang innan tänkte jag (ovanligt..) på hur jävla bra klassen egentligen är. Vi har hur kul som helst tillsammans, det finns inga tydliga grupperingar, ingen är utanför och jag känner sån sjuk gemenskap med er. Ni är den bästa klassen som finns, och utan er hade jag aldrig pallrat mig upp för att gå till skolan...
Så, Spb0609, jag kommer gråta den dagen vi inte är en klass mer.

Well, dagen gick ganska fort ändå, även att det är tisdag. Jag och Emilie skrattade en hel del på pedagogiskt ledarskap, vilket inte är ovanligt, tills brandlarmet ringde. Jag och Sara står kvar och diskuterar om vi ska ta med oss grejerna eller inte. Bra där, om det hade brunnit ^^ Haha.

På företagsekonomin sov jag, som vanligt.. fattar inte hur jag kan va så sjukt trött hela tiden?! Sen vare matte och Chabbe ljög.. ingen ovanlighet. Är så sjukt trött på honom, på hans sätt att lära ut och på ja.. hela hans jävla sätt faktiskt. Om vi inte får en ny mattelärare till matte c, då skippar jag den kursen, for sure. Aldrig att jag har Chaib som mattelärare frivilligt. Ryktas ju om att vi ska få honom i internationell ekonomi också, sug på den.

På lunchen visade vi vilken familj vår klass va igen ;P Vi satt vid ett bord i Inas och sjöng gamla låtar från Ingsberg.. och kom i underfund med att vi var en jävla kristen liten skola. Alla låtar vi sjöng innehöll Jesus. Vi försökte komma ihåg lite konfalåtar också, men det gick mindre bra. Emma, Malin och co hade haft en givande diskussion vid matbordet, som vi fortsatte där. Den eviga frågan:
- HUR MÅNGA HÅL HAR EN HÖNA?
& Erika visar sin smarta sida igen..:
- VAA?! Har vi 3??!
Haha, ja, väldigt givande helt enkelt. Vi frågade Bosse, ekonomiläraren, men han hade inget bra svar.

Sen hade vi geografi, och vår lärare som också är naturkunskapslärare, kunde svara på frågan :D Hönor har ett hål! Haha, sen fick vi reda på annan smidig fakta :D Om man köper kyckling i affären har man ingen aning om om det är höna eller tupp.. coolt va?! :P

När jag kom hem åt jag och mami :) Sen började jag plugga lite :) WIHO FÖR MIG! :D Dawsons Creek blev sett också, muy bien! Sen blev det till att snöra på sig skorna (hur underbart är inte det..?). Det är då jag tänker på allt och ingenting. Helt underbart!

Sen när jag duschat och satt mig med en nybakad muffins i sängen för att glo lite på Andra Avenyn på datorn, kommer my lovley brother in :) Vi satt och snackade lite, du är bäst Albin. Det kommer du alltid va och jag vet fan inte vad jag ska ta mig till när du sticker i januari. Tre av dom killarna som betyder mest för mig, åker iväg. Albin, Esa och Anders. Hur är det meningen att jag ska klara mig? Jävla lumpen. Jag hatar den.

Well, nu ska jag plugga vidare. Andra Avenyn va helt ok faktiskt! :)
Puss/Johanna

Kommentarer
Postat av: Erika

haha! usch det är ju pinsamt:P men vi fick ju reda på att det var 1 hål sen av affe the man. Fick ju veta med att tupparna inte har någon penis, helt sjukt... de gnuggar o gnider!

2007-11-13 @ 19:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0