ONSDAG!

Oh yes. På aktiekunskapen kom Aktiestinsen. 120 miljoner i portföljen och en jävligt söt humor ^^ Hela han var söt, haha. 91 år och grymt härlig! Jag tror dock inte vi lärde oss så mycket mer om aktier, men det var trevligt ändå :D
På spanskan pratade jag om Mexico. Improviserad och hoppades mest på att jag inte skulle bli alltför röd i ansiktet, haha.
Sen vare lunch, muy trevligt och idrott. Bad och jag pallade verkligen inte. Så jag, Sara och Emelie var ute och gick lite på stan.. sen cyklade vi tillbaka till skolan.

Då kom ladysuckerbegäret. Och ihh, jag har sagt till mig själv att jag måste skärpa mig liksom! INGEN MER LADYSUCKER, JOHANNA! Men ja, det gick inte att hålla emot så jag köpte en. Och det var ju sådär sjukligt jävla gott liksom! Så då kom ju självklart suget efter en andra ladysucker. Trots att jag stod emot i typ minst 10min och trots att jag visste att den andra inte alls skulle vara lika god som den första köpte jag en andra. Och rätt hade jag, ofc. Den va inte alls lika god! Men när den va uppäten var mitt lilla begär stillat och jag kunde lugnt tralla till svenskan.
Och där var Bettan trög, like vanligt.

Sen efter skolan blev det hem och plugga lite. Esa kom en stund och vi snackade, tack tack! Sen skjutsade han mig till Elsies. hade ju bestämt fikdejt med Cajsa! Och det var helt UNDERBART att få snacka av sig lite. Åh, tack, för att du ibland känner mig lite mer än jag själv gör. Det blev en varm choklad, en macka och en kaka, MYS! Det är höst och jag är inte ens negativ :)

När jag gått hem med Missy Higgins i lurarna snörade jag på mig skorna och stack ut för att springa. Med dunkande Millencolin i öronen så sprang jag. Och fy fan vad underbart det är. Det går nog faktiskt inte att beskriva :). AOUUH, det är min drog och min lycka :)

Sen efter scramble eggs och lite bacon (som min underbara mami gjorde :D) hamnade jag och Esa framför teven. Jag kommer vara tacksam varje dag du finns för mig, och varje dag du lyssnar på mig. Jag älskar dig, och jag älskar det vi hade, det kommer jag alltid att göra. Jag kommer finnas för dig, jämt och närsomhelst.

Och nu ska jag nog sova. HEROES ÄR GRYMT BRA :) Och på fredag bär det av till Sthlm, finns nog inget jag behöver bättre nu. Än huvudstaden, min syster och allmänt roligt :)

PUSS&GODNATT/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0