onsdag eftermiddag ^^

Yepp, så har den här dan gått ganska fort också.. Efter att jag fått i mig en pan pizza satte jag igång med engelskan. Är nu klar med hela Wild Week - är jag stolt?! JAAA :D
Efter det blev det lite chill och så satte jag mig vid tvn. That 70's show <3 <3 <3 Sen vare Simpsons på 6:an men efter att jag besviket insåg att det var det avsnittet vi såg igårkväll byter jag till 4:an igen. Där vare Dawson's Creek. Något jag aldrig sett, men va rätt sött faktiskt :D

Efter det och lite slötittande på Advokaterna bestämde jag mig för att städa rummet :D. Jag fick ett sånt där ryck, wiho! ^^ Det tog sin lilla stund och mitt i allt ringde Esa för att muntra upp mig. Och det lyckades han me :).

Sen åkte klassen in i skåpet och om ni vill se denna vackra skapelse finns den på bdb, of course ;P

Nu ska jag nog hoppa lite hopprep, som förr i tiden, innan det blir duschen. Sen äre frågan om jag Bonde söker fru är värt tiden eller om jag ska plugga företagsekonomi. Sicket dilemma!

Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0