nobody can smile like you

GRATTIS GUTTPLUTT, 22 ÅR! :)

Japp.. imorse väcktes man vid kvart över fem..kvart över fem!!! Allt för att papi skulle kunna va med och sjunga för Guttplutt, som blir 22 år idag. Han åker till jobbet typ kvart i sex, den galningen! Jag & Albin var sjukt trötta så för att underhålla oss kollade vi hur mycket Gustav kunde bära av hans paket (han har vart sjuk en vecka och gått ner typ 5-6kg.) Det var lite smått roande :)

Well, när man väl klarat av det där så skulle jag sova i en timme igen. Det kändes som att det gått 5min när mami kom in och väckte mig. Herregud, vad trött jag var! Men det var bara att kila upp och göra sig iordning för ännu en dag in school. Och det kändes som att vi hade minst 1000saker kvar att göra på vårt grupparbete i pedagogiskt ledarskap.. Men vi skulle visst bara göra en sak, dela upp lite saker sen var vi klara. Så när Erica sprungit iväg på nån grejs så fördrev jag och Emilie tiden med att luska ut hur det ser ut när man är hjulbent och kobent. Det var roligt, haha.

Sen vare företagsekonomi och fii fan vad seg den lektionen är. Jag och Emma gick ner och köpte en ladysucker till mig (like I said, I'm addicted). Och vi gjorde typ en uppgift.. resten av tiden gick åt till att diskutera lite olika saker (vi har skämt ut oss, eller iaf jag. BIG TIME, oh my. jag ska nog försvinna ner under jorden och leva mitt liv i atlanten!). Well, när den äntligen var slut vare dags för matte. Chaib hade nog en känslig vecka denna veckan.. he ^^

Lunchen gick blä. Det blev två potäter, massa knäckebröd och en macka. Jag svalt nästan! Men fiskgratäng är verkligen inget jag äter frivilligt. Och sen vare dags för företagsekonomi IGEN! När Viktor, Oskar och Strand sitter framför en så går det inte att jobba... även om man vill. En vacker dag ska jag nog mörda dom.. :D
På geografin kämpade jag och Sara på med kartan, men det gick också mindre bra ju. Fan, ännu en dag vi inte gjort nånting på. Sen när vi slutade utbrister Bengan (som numera heter Gangbang och vill komma och komma):
- ALLTSÅ, NEE! Det här funkar ju inte längre! Imorgon måste vi bli lite positiva i klassen!

Aouh, hon är söt :D

Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0