MÅN-DAG.

Jag har alltid tyckt om att skriva måndag, det blir liksom MÅNdag.. Ja, så lättroad är jag.

EN bra dag, en bra dag. Skolan gick ganska fort. Lägenheten blev värsta skräckisen. Jag typ cyklade i 5000000km/h hem, och jag överdriver inte! Sen ringde Beac och Cajsa och ville att jag skulle komma till Beac. Dom är söta :D Så jag cyklade dit, åt och snackade lite. Värsta mys :) Trots att den där äckliga gelegrejen fanns där.
- Vad fick er att köpa limerosa gele liksom?
- Äh, den kostade bara 6 spänn..
ha, bra där ^^

Sen vid halv sex mötte jag min kära fader och vi köpte en ny mobil till mig. Det är så att min söta lilla Nokia håller på att självdö.. Har haft den i ett år och skickat ungefär 13000 sms.. och tagit emot typ 14500... Min lilla söta mobil vill därför lägga ner sin lilla verksamhet har jag märkt. Ha, inte så konstigt.. det är ju så att alla mina vänner vet att jag är en liten smsnörd så dom skickar sms hela tiden, och jag skickar ju hur många jag vill för 99kr/månaden, så ja. Det blir en del liksom..

Men iaf, nu har jag en ny bästa vän och den ser ungefär ut såhär: (eller ja, exakt faktiskt).


Mkt söt :)

Ikväll blire kick&box med Becka - oh yes!
Puss/Johanna

Kommentarer
Postat av: WÄÄÄH

überskill mobil lixx!

2007-10-08 @ 20:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0