löördag! :D

Ouh, gårdagen gick ganska fort, som alla andra dar.. Företagsekonomin gick typ sådär och mina aktier i tävlingen går skit :( Men! Icke ska man gråta över det ^^

Efter ännu ett Dawson's Creek avsnitt (jamen det är ju grymt bra ju!) så kom Esa och hämtade mig. Vi åt på Sweet Chili, kycklingspett med pommes och bearnaisesås är ju så sjukt jäkla gott! :) Efter det åkte vi hem till honom, glodde på the bodyguard, fast båda somnade ^^.

Idag har jag typ inget inplanerat, förutom att jag snart ska ut och springa. Så planerad är jag ;P Imorse när jag vaknade var mitt rum som en jäkla bastu, helt sjukt! Solen lyser rakt in varje morgon när det är fint väder. Fyyyy.

Och igår var nog RIckard mästaren på att skrämmas! Det började när vi gick från TC. Då hoppade han ut ur skogen så jag och Malin skrek, ihh. Sen vare aktiekunskap, då var han allmänt läskig! Och död åt Eric Book! Han stängde av min dator när jag höll på att skriva företagsanalysen (och ja, det var enbart hans fel! :D).

Nepp, nu äre snart dags att springa. Ligger i sängen nu, så har väldigt svårt för att gå upp :P
Ha en bra lördag, mis amigos!
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0