KICK&BOX!! :)

Jag börjar se fler och fler fördelar med en laptop :D Just nu sitter jag i sängen och det är ju värsta mys ju :D

Jaop, idag blev det iaf kick&box med my lovley Rebecka :). Hon kan få en tagga till så jävla mkt, haha. Jag tycker om dig massor! <3
Skönaste idag var iaf Emma & Karro. Emma kommer med ett besvärat ansikte håller sin hand där hon tror hjärtat sitter.. Hon frågar;
- Vilken sida sitter hjärtat på?
Karro tänker till och säger;
- Höger..
Emma flyttar sin hand till höger sida istället.
Haha, det såg kul ut iaf, och det bevisar ju vilken IQ mina kompisar har ^^

Nu ska det bli sjukt skönt att sova. Imorgon väntar pedagogiskt ledarskap med Emilie ju ;P Gäller att ha energi då, haha.

Puss&Godnatt / Johanna

Kommentarer
Postat av: karro

meeeeeen jag är inte så haj på de där me höger o vänster, okej! :D

2007-10-02 @ 16:47:59
URL: http://nordiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0