KETCHUP!

Haha, jag är så psycho ibland. Satt här och blev så otroligt sugen på ketchup! Alltså, sådär äckligt sugen som att "JAG MÅSTE HA, ANNARS DÖR JAG!".. så jag trallade ut i köket men just när jag skulle ta ut ketchupen kom jag på att det skulle va lite äckligt att bara äta ketchup liksom.. så jag satte tillbaka ketchupen och började tänka..
"Vad kan man äta med ketcup?" Typ korv. men då kom jag på att ketchupsmaken inte skulle märkas så mycket liksom. Efter 10minuters tänkande slog det mig; MAKARONER såklart :D Så nu sitter jag här och äter ketchup med makaroner typ.. ser jävligt äckligt ut, men ihhh, det är gott!

Och på tal om ketchup börjar jag tänka på Mexico för andra gången idag :P. Vi sitter allihopa på en hamburgerbar i Acapulco. Efter en dag på stranden är alla sjukt hungriga och dessutom ruskigt bakis med tanke på kvällen innan. Vi sitter och väntar på vår mat och jag ser ketchupen och blir så sjukt sugen på ketchup. Eftersom det kan verka lite konstigt säger jag det till Albin på svenska, så ingen annan fattar. Albin kollar upp med en sjukt förvånad blick och säger:
- Satt just också och tänkte på hur sjukt sugen på ketchup jag är!
Så där satt vi i ytterligare 5 min och glodde på ketchupen.. Vi kunde ju inte börja äta den förrän maten kom. Så fort maten kom drog båda på en stor klick med ketchup och njöt.

Haha, ibland är inte riktigt allt som det ska ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0