it's coming over me

Jag fattar inte vart dagen tog vägen? Jag har mest haft panik faktiskt. Imorgon ska jag prata om Mexico på spanskan och vad sjutton ska jag säga..? Herregud, nada förberedd, hade hoppats att få snacka lite med Jenny innan, eftersom vi bestämde det för typ 5 veckor sen. Sen har jag bara glömt bort det.. och imorgon ska jag prata om det. Herregud, lycka till Åkesson!

Lite duktig har jag vart iaf och läst i engelskaboken och lite i svenskan.. Va nere på stan med mami också :)

Nu ska jag gå en promenad tänkte jag. I think I need it. Mitt huvud är verkligen KAOS! Och jag förstår inte vad eller vem som orsakat det.. Antagligen är det jag själv som gjort det, som vanligt..
MEN, om ni har lite lust att joina på en sväng eller bara muntra upp mig med ett sms går det alltid för sig ;P SÅ GÖR DET FÖR SJUTTON!

ouh, nu lät jag desperat.. bäst att gå.
Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0