in sthlm

Oh yes, äntligen är jag här liksom, min absoluta favoritstad i detta avlånga land :D.

Kom hit igår, bussresan var mer än hemsk :P Massa sthlmstjejer som snackade om hur OTROLIGT liiiite dom åt och hur mycket dom vägde och blablabla. OCH FY FAN VAD SJUKT! Haha, just nu är jag på ROKS kansli inne i stan, gissa vem som gick förbi fönstret alldeles nyss? Haha, Idol-Sam och Idol-Evelina. Gud vad galet allt är ibland.

Well, back to yesterday. Hamnade hos crick. Och det var liksom.. bara mest galet. Dh-nördarna från DHW05 va ju där, ah förutom sparven, men crick, jimi och kullen. Och sen visade det sig att deras kompisar också hade DH-humorn, så det blev bara massa skratt typ. Jag är ju ganska lättroad också, så :D Ne, det var riktigt skoj :)

Idag är jag mest trött men sjukt glad för att vara här. Min syster är den bästa i världen, även att hon är liten ^^. Sthlm är den bästa staden och ja, livet leker för tillfället. Trots att jag bara ätit en halv chipspåse så :P

and there's nothing left for me there
Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0