i hope you had the time of your life

Blääblää och blä igen. Fy fan vad dåligt matteprovet gick idag. Jag vill liksom sjunka genom jorden och komma upp som en smart jävel! Jag fundar på att göra slut med min hjärna för vi bara bråkar nuförtiden ändå. DÖD ÅT MATTE B!

När jag kom hem var mamma hemma :O (hade glömt att hon va lite sjukskriven sådär.) och jag var trött. Emma hade tjatat mest hela dan om hur ont hon hade i munnen (igår drog vi på en promenad och kom hem med 3 chipspåsar, som Emma antagligen fick ont i munnen av :P.) Vi va tjocka and I love it!

Well, mami gjorde mat och hon hade nog tappat chilin i den, men ihhh! Jag älskar ju stark mat så det var ju superB till mig liksom ^^. Sen skulle jag läsa lite i INTE HAN! men det gick mindre bra. Somnade nån timme innan jag insåg att That 70s show hade börjat. Strosade ut till vardagsrummet och intog soffan för That 70s och sen kom Dawsons Creek, lite småroligt sådär.

Nu fundar jag på om jag ska till Esa eller om jag ska plugga.. svårt val, heeee. eller inte.

jag saknar dig, farfar. alldeles för mycket nuförtiden. kom tillbaka.
Puss/Johanna

Another turning point, a fork stuck in the road
Time grabs you by the wrist, directs you where to go
So make the best of this test, and don't ask why
It's not a question, but a lesson learned in time

It's something unpredictable, but in the end it's right.
I hope you had the time of your life.

So take the photographs, and still frames in your mind
Hang it on a shelf in good health and good time
Tattoos of memories and dead skin on trial
For what it's worth it was worth all the while

It's something unpredictable, but in the end it's right.
I hope you had the time of your life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0