engelska ^^

Jahopp, nu har vi engelska. Jag och Emma hade en diskussion om förra veckans skola på vägen hit. Vi sket verkligen i skolan förra veckan. Det enda vettiga vi gjorde var på sista företagsekonomin på fredagen och efter halva den lektionen åkte jag till Sthlm.. så vi tänkte att vi skulle sätta igång direkt genom att börja jobba hårt nu på engelskan.

Se hur bra det gick.. Nu sitter jag, Emma, Malin, Adam och Jörnling och läser högt ur lite patetiska bloggar.. Haha, och Landin lägger till en accent som heter duga. Adam ger sminktips till Landin för att inte få så sotig sminkning ;P HAHA. AH, kul är det, men jag känner mig lite patetisk själv. Det är jag som kan allas bloggar ju ^^ Haha.

Well, nu kanske man ska fortsätta skriva om Thundering Thursday. WIHO! :)

Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0