en dag i sänder, min kära vän

Gud vad trött jag är. Sådär seriöst läskigt jättetrött. Sov sjukt dåligt inatt. Ge mig bättre sömn, tack!

Jag somnade inte på aktiekunskapen iaf. En väldigt stor bedrift, eftersom jag nästan alltid lyckas med att somna. Vi var rätt grymma, jag och Emilie. Som vanligt när det gäller aktier ^^ Haha. Och Becka anklagade MIG för att fuska. MIG!!! Hon måste ha en skruv lös alltså.. För jag hade ju inte fuskat. Jag hade ju inte ens svarat likadant som henne.. jag svarade bara vad jag trodde hon svarade. ÄH, Becka, hämnden är nära :D

Sen på spanskan fick vi kontakt med våra holländska och franska vänner :D, haha. Vi har börjat med ett projekt, som innebär att man typ gör uppgifter (om jag ska va ärlig, förstår jag inte riktigt vad det går ut på) med andra människor i Europa som också läser spanska. Så jag och Becka hamnade i en grupp med två franska och två holländare. Vi har dock inte kommit i underfund med om det är tjejer eller killar. Men det är väl sånt vi märker ^^

Vi fick sluta tidigare och alltså äta tidigare. Det är aldrig fel! Det var spaghetti och köttfärsås. Jag har VÄLDIGT svårt för tomater, och i såsen är det stora tomatbitar, så jag tog av den vegetariska. Qournfärsen, mihiiii <3 Det är stört gott! :D Speciellt champinjonerna (a)

Ah, bort från min matanalys och back to the ladysuckers! I'm back liksom! HERREGUD, JOHANNA ÅKESSON, SLUTA ÄT LADYSUCKERS! Idag blev det två till. När begäret slår till äre helt omöjligt att stoppa liksom. So, shiet. Aja, när jag proppat i mig dom där (och emma och becka festat på 2 geisha var, hahahaha) så vare idrott. Mangan va inte där, och den lilla vikarien frågade om vi ville möta eltreorna på fotboll.
- NEJ NEJ NEJ! tänkte jag.
Men de flesta skrek JAA, så ja :P  Jag och Becka vägrade lite och stack ut för att springa istället. MUY BIEN, :) Jag har ingen kondition längre, så verkligen dags att börja träna nu.

Bokanalysen gick skit, men nu är den gjord. Just nu har jag förflyttat mig till köket bara för att hitta nåt att äta (har jag nämnt att jag äter jämt? ;) Min survivorfågel bara skriker i mitt högra öra, så jag måste nog ta lagen i egna händer snart alltså. Fågeln överlever ju allt! Haft den i typ 7-8 år och den lilla krabaten har fått stå ut med det mesta. Men ja, jag älskar plutten ändå.
Ne, nu måste jag sluta äta muffins och hitta MAT!

PÅ JAKT! & DÖD ÅT ROSEN SOM ÄNNU EN DAG FÖRVÄRRAT DEN OCH GJORT ATT JAG BARA VILL STRYPA HONOM! - fast jag tycker ju om dig egentligen, hee.
Puss fuckers!/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0