back to the same

Jahaopp, så efter 2h och 42 min var man tillbaka i Nässjö. Wie, eller inte. Varenda gång jag går av ett tåg här och den där högtalarrösten säger;
- Välkommen till Nässjö.
önskar jag att jag redan va på väg härifrån igen.. för fördelarna med den här stan försvinner lika fort som dagarna..

Well, tågresan gick muy bien. Hamnade bredvid en kille i typ.. 10-12 års åldern (jag är verkligen sämst på att avgöra hur gamla folk är genom att se på dom.) Jag tänkte direkt liksom.. det här är en smart kille! Så jag blev inte förvånad när han drar fram en vetenskapstidning och börjar läsa frenetiskt samtidigt som Millencolin hörs ur hans hörlurar. Han hade en underbar klädstil dessutom (det jag kommer ihåg från den åldern är att ingen stack ut, alla såg likadana ut.) (fast iofs, nu vet jag inte om han va så gammal, han kan ha vart äldre men jag tror inte det..). Iaf, han stack ut. Och det var helt great! Sen när han väl läst igenom varenda centimeter av tidningen så tog han upp ett ritblock. Så börjar han rita.. och det blev jag helt fast i. Killen va riktigt grym! Han målade värsta serietidningen där... I slutet insåg jag vilken toppenkille det verkligen var, när han tog fram Kalle Anka - tidningen..

Ja, som ni märker så tror säkert den här killen att jag är psycho, eftersom jag mest satt och glodde på honom hela resan hem.. He. Och jag hade nog blivit kär om det inte var så att han var rätt liten (om han nu var det..)

Aja, dan i Sthlm har varit great! Igår vare en spelning, lite galet sådär, men Emilias kompisar är sjukt roliga! Och allt gick bra. Idag har vi tittat på mobiler (jag har hittat min favorit, helt klart. MÅSTEEE HA, he.). Sen fikade vi med Rosie och efter det kom Camilla. Vi va på kulturhuset innan det var dags att åka hem. Tyvärr glömde jag typ bort att jag hade kameran med mig, så några bilder finns från idag. på bdb. Men bilder från kvällen hos crick och gårdagen finns inte. Det suger lite.. :(

Usch ja, vad jag hatar att åka därifrån. Rosie blev överglad när jag sa att jag flyttar dit direkt efter skolan. And yes, I will. Här kommer jag inte stanna mer än nödvändigt...

Puss/Johanna

Some days I feel like crying
It don't matter if it's rain or shine
I feel like my heart was broken
At least a million times

Some days I wake up dreaming
Feels like I've never even woke
I answer life's big questions
As if it's one big joke

Maybe it's too soon to be sure
But I really do believe that someday
We're gonna have it all
So I try to hard to keep the rhythm of a train
Rolling right along
When the ride gets rough you got to carry on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0