back to the future

Även en händelserik dag idag ;P. Haha, eller inte. Det var spanska. Den lektionen tillbringades i bibblan med Emma, Becka och Book. Vi snackade om världens problem, haha. Ja, ingen spanska blev gjord iaf.

På information&layout blev det trubbel med mitt konto, men så gick vi ner till dom sköna datafreaksen och dom fixade :D wiho! Lunchen va helt ok och engelskan gick galant den me ;P

Sen när jag kom hem skulle Gustav steka pankisar och jag höll honom sällskap, snäll som jag är. Att pannkakorna blev mindre goda, är ju en annan sak ;P. Sen skulle jag börja med boken. Somnade till halv sju - GRATTIS ÅKESSON! Så då fick jag börja med svenskaboken IGEN! Precis när jag läst ut den, så kom Beac lite överraskande med bullar och Pucko! :D ÅHHHHH, helt underbart! Kanelbullens dag och Beac hade bakat bullar. VI satt i köket, för att sen förlfytta oss till vardagsrummet och HEROES, - sjukt bra! Trots att Albins kompisar hade lite kommentarer då och då.. :P

Well, sen sammanställde jag svaren från enkäterna.. och nu pillar Beac i mitt hår och jag typ dööör. Vill somna och sitta här för alltid typ. Men nu ska jag snart sova, eller packa först. Imorgon bär det av till Sthlm, så vet inte om jag kommer skriva nåt på ett tag nu. MEN STHLM, gud vad underbart det ska bli! Min syster, min syster! :)

Puss&Godnatt fuckers! /Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0