awesome night :)

Igår vare fest :). Jag och Beac gjorde oss iordning härhemma, Landin kom in och sen började vi gå upp till Ida. Vi hittade nyckeln och gick in. Där började vi dricka rätt rejält innan Ida kom hem ;P. Haha, det var skoj och helt plötsligt var massa folk överallt och jaa, jag hade skoj ^^

Efter ett tag vallfärdade vi upp till Emma istället, där det blev shejk på vardagsrumsgolvet och helt plötsligt var min bror och hans kompisar där. VÄLDIGT oväntat :P, eller inte. Jag och Landin blev trötta och började gå till Chabbes(eller ja, jag åkte i en kundvagn) med Martin, Jocke, Mattias, Norén och några till. Vid Ica ändrade jag, Landin och Martin riktning och började gå hem till mig istället ^^. På vägen träffade vi Book och två forserumare (som jag pinsamt nog glömt namnet på ^^).

Hemma utanför min dörr väntade Åhman. :) Det blev en jäkligt trevlig avslutning på kvällen med makaroner, toast, chips, kex och en massa jävla skratt :P. Vid tjugo över tre så lämnade dom mig i min ensamhet (trodde jag). När jag märker att Gustav legat i sitt rum hela tiden fattar jag inte att han inte vaknade.. Hahaha. Helt sjukt ^^. Men har man Gustav som bror, så får man räkna med att ibland blir det lite för mycket av det goda ;)

Jag och Landin gick mest och skröt igår ^^ Det stod nämligen i tidningen (ordagrant):

"Ett par hundra tusen slängs just nu i Ingsbergssjön med avsikt att göra livet surt för ett 100-tal medlemmar av familjen Larus Ridibundis, det vill säga skrattmåsar. Detta i första hand av omsorg för de medborgare som bor i villorna invid Strandvägen, stans absoluta gräddhylla."

HAHAHA, lägg märke till det sista ;P. Visst bor vi inte i villor men nu har ni fått det bekräftat, Nyhem ÄR Nässjös finaste stadsdel. Och vår gata ^^. Haha, ne, det var riktigt kul faktiskt, hela huset har gått och skrattat åt det.. ^^

Well, det var en riktigt nice kväll iaf. För ett tag sen ringde Crick och var något dragen. Men är man på kryssning är man ju ;P Och det lät så sjukt roligt..
- JIMI!!! Dom har kundvagnar i Nässjö!
- Det var som fan..
och
- Jimi, fel våning..
- Oh fan..
Jao, dom var allt annat än nyktra på söndagsförmiddagen iaf ;P Grattis, killar :)

Idag blir det matte, WIHO! Sug.

& idag är en såndär dag jag saknar dig alldeles för mycket, farfar. en såndär dag då inget känns bra någonstans.
Puss/Johanna

If things get real for me down here,
Promise to take me to before you went away -
If only for a day.
If things get real for me down here,
Promise to take me back to the tune
We played before you went away.

And if I listen to, the sound of white,
Sometimes I hear your smile, and breathe your light.
Yeah if I listen to, the sound of white ..
You're my mystery. One mystery. My mystery. One mystery.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0