ÄNTLIGEN!!!

ÄNTLIGEN!!!! Okej, som ni vet så har jag råglott på Dawson's Creek den senaste veckan och ÄNTLIGEN kysstes dom! Det är typ det enda jag suttit och väntat på. Frågan är om man ska kolla på det nu? :P Haha, jag är tragisk, I know. MEN IHHHH! Nu går jag på ett stort lyckorus och det kan hända att jag till och med orkar plugga :D WIHO! Sen att jag lipade mig igenom resten av programmet är väl en annan sak. Haha, senast jag lipade till en sån serie var nog Melrose Place. Usch, jag är en sån 90-tals nörd!

Annars hare mest varit skolan, pizza med lovely Rebecka och ja :) Plugg.. som har gått lite som det vill. MEN WIHO! DOM KYSSTES :D Joey och Dawson liksom ;P WIHOWIHOWIHWOHOWHO! :D

Ikväll äre Heroes :D WIHO på den med!

Igårkväll blev det ett avsnitt till av Andra Avenyn, sen började jag läsa. Somnade typ direkt men blir väckt av min älskade bror Albin som kommer in och snackar lite :) Jag var nog dock inte den bästa att snacka me. Låg mest och blundade, gjorde så OHH-ljud, sa okej och nickade. Tss ^^, när han hade gått slocknade jag direkt.

Ne, nu ska jag plugga igen! Fan vad duktig jag är då, inte för att jag kan koncentrera mig så mycket, men det är väl ändå värt försöket antar jag?!

Föresten, igår kom en riktigt stolt mamma hem med en ny telefon. En slide-telefon (både jag och Emilia har ju köpt nya). Så säger hon väldigt stolt:
- Johanna, nu är jag också med i tjejligan!
- Va?
- Jaa! Nu har alla tjejer i familjen en slidetelefon!
- Ja, jo..
- Och vi har ju alla Nokia!
- Eh ne, mamma. Du har nokia, jag och emilia har LG och Samsung..
- Eh.. jaha.
Ser lite besviken ut, men börjar snart le igen.
- Men vi har alla slidetelefoner! :D
Ja, herregud, nu vet jag hur jag blev så otroligt lättroad..

Det ryktas om att det inte är så långt kvar nu... http://www.bleacheatingfreaks.com/makeacountdown/?id=306500
& det ryktas om att det blir skoj! :D
Pussochhejdåfuckers!/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0