another friday

Den här dan va lite småkul sådär ^^ På pedagoiskt ledarskap så vare massa diskussioner. Jag fick ont i huvudet av allt tänkande och ja, vissa har bara för konstiga åsikter. Men hey, alla är vi olika!

Sen vare svenska och då blev det grekiska antiken för min del. Fick skrivkramp och är allmänt sur på allt som har med svenska att göra just nu. Fick vårt betyg för svenska A och jag är väl allt annat än nöjd egentligen. Men vad finns det att göra åt nu? Annika är inte vår lärare längre, men jag vetifan om vår nuvarande lärare är så mycket bättre..

När jag och Becka förstod att det var kycklinggryta i skolan cyklade vi iväg i blåsten till P-pizzerian (haha, är det bara jag som har bra minne eller kommer ni ihåg..?) istället. MUY BIEN :) Mätta och belåtna stressade vi iväg till företagsekonomin där Strand och Rosen var jobbigare än nånsin. Men på nåt konstigt sätt tycker jag om dom ändå :)
Emma var lite känslig och ahh ^^ Allt var lite galet, haha.

Efter några sextest och annat blev det aktiekunskap iaf. Företagsanalys och 2000kr plus i portföljen - wie! Killen bredvid mig tyckte dock att jag var dum i huvudet. Aldrig pratat med honom innan och jag fick ett litet lyckorus. Han tittar på mig och säger:
- Vad fan är det med dig?
Då kände jag att jag kanske skulle ligga lågt ^^. Hahaa, fast han var en trevlig prick :D

Sen blev det snack med esa, scones och snart ut&springa.

& det går nog inte att beskriva med ord hur lycklig jag är att jag har er. ni kommer vara dom som får mig att klara det här och kanske till och med me ett leende på läpparna ibland. ni kommer få mig att förstå att det här är det rätta och att allt kommer bli bättre någon annan dag. för jag börjar förstå nu att jag är fast här. just här. och det finns nog inget jag kan göra åt det för tillfället. jag ska göra det bästa av sitatuionen och försöka leva det liv jag vill leva. inte tänka på att mitt liv är i just den här stan och i just det här stadiet just nu. jag vill klara det här, och jag hoppas med er hjälp att jag gör det.

Puss/Johanna

& vet du vad som gör mest ont? att jag fortfarande känner likadant när jag ser dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0