another day.

Oh yes, engelskan gick bra ändå. Fick klart min thursday iaf, stolt, tack tack. Emma sitter och nöter igenom en blogg.. så kommer Liliann (vår eng. lärare) utan att Emma märker det. Hon stänger inte ner bloggen utan försöker stammande förklara att hon faktiskt redan skrivit thursday.. när Liliann ändå ser sur ut utbrister Emma:
- Alltså! Tjejen är en 92:a!!
Som om det skulle hjälpa henne? Haha, bredvid satt jag och asgarvade iaf :D

Sen kom vi in på DH av nån anledning.. så säger Adam:
- Äre DH snart eller?
- Jaa.. om typ 1,5 månad.
- Äre winter då eller?
Alla tittar på den lilla bortkomna Adam och den andra Adam säger:
- Ne, det är sommar.
Och den första Adam ser bara helt vilsen ut och sen börjar jag skratta. Då förstår lillen (eller ja, han är typ 1,95m) att det är DH winter :P

På geografin var vi alla rätt duktiga faktiskt.. vi jobbade liksom. Inte varje dag det händer ^^. Jag hämtar en söt liten jordglob som jag tar i min hand.. och då kan man inte låta bli;
- He got the whole world in is hands...
och så svängde vi loss ;P


och snart äre nog DH som sagt... http://www.bleacheatingfreaks.com/makeacountdown/?id=306500
& det var faktiskt en väldans längesen jag var såhär taggad på DH :)

Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0