ännu en dag med plugg.. hahhah

Ja, såhär går det fan alltid med mina pluggdagar. Jag sätter mig i soffan, läser ett kapitel. Sen somnade jag. Vaknade av att mamma satt sig i andra änden och att LW's nya skiva rullar. FY FAN VAD BRA DEN ÄR! Fast jag är fortfarande förälskad i hans äldsta låtar :)

Aja, när jag väl vaknat satte jag mig här lite, kollade på Dawsons Creek och ja, hade allmän ångest för den här jävla företagsekonomin. Pappa försökte tagga mig lite till att plugga, så jag började (gissa om han är glad att jag går ekonomi, fast iofs hade han varit nöjdare med natur..^^)

Well, när jag suttit där och kämpat och verkligen börjat förstå kommer pappa in med en Marabou Daim. ÅH VAD JAG ÄLSKAR HONOM :D. Han tyckte jag behövde lite energi till pluggandet. Haha, så sitter jag här. Fy fan vilken dålig dotter jag är!

Nu ska jag lägga mig i soffan iaf, och kolla på ett Gott Parti..

Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0