and there was a doubt in your voice

EEEEY!

Igår blev det en film, var på liphumör, så gissa vilken (yes, ofc, the notebook!). Har sett den minst 20ggr och tycker den är lika bra varje gång ;P

Och idag var jag så sjukt trött så jag trodde jag aldrig skulle orka gå upp.. Men duktig som jag är så bryter jag inte mot lagen om skolplikt så jag och Landin åkte iväg med Roger ^^. Första lektionen var engelska och det första jag och Emma gjorde va att gå ner och sätta oss i Inas den första halvtimmen. När vi kom tillbaka upp så var Liliann inte så glad, så vi började läsa i våran engelskabok. Men det blev inte så mkt där ändå :P Hela klassen började prata om klassfesten så jaa, haha. Liliann var allt annat än glad iaf.

Andra lektionen var geografi. HAHA, vi skulle göra klart våra topografiska kartor och eftersom jag och Emma redan gjort det fick vi nya uppgifter. Vi tittade igenom det, suckade, och ursäktade med att vi behövde en bensträckare. Den lektionen gick åt till att gå runt i skolan med andra ord, haha. Men vi hade mycket att snacka om, så det vare värt, helt klart!

Well, lunchen gick galant. Goood mat ju :D. Sen vare matte och det var väl den enda lektionen vi brydde oss om. Men knappt det.. Chaib har inte mycket att säga till om..

Och nu är jag och hemma och fick såndär saknadgrej. Haha, ska redovisa om Mexico-resan på onsdag. Har lite panik för jag vet verkligen inte vad jag ska snacka om. Vad ska man säga liksom? HMM, vi festade ju mest, haha. Iaf, tittade igenom små klipp från filmen och jag saknar det där stället, förbaskat mycket. Speciellt Paulina och Ana-Lilia :( Jag saknar deras uttryck.. "Sociagaté cabroooon", "Hola guapo, por que tan solo?" och självklart "MAESTROTE". Jag saknar Jose och jag saknar mina extraföräldrar :(. Vafan, ge mig Mexico igen och alla upplevelser. För det var den bästa resan i mitt liv!

Well, nu ska man väl börja med skolarbetet igen.. mihi :(. Jag orkar inte! Mitt huvud är fullt av andra tankar..

Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0